sobota, 11 lutego 2017

ORWOCOLOR NC3. Film do światła sztucznego.


ORWOCOLOR NC3, do światła sztucznego/żarowego. Czułość 19 DIN, dla światła dziennego z filtrem kompensacyjnym ORWO K14 czułość wynosi 17 DIN. Dziś pewnie trochę mniej...




Jestem w posiadaniu kilku ładnych metrów ORWOCOLOR NC3. To się ma tak: 2x24 klatki to cena 40 dolarów. Drogo. Ja dzięki - niewątpliwie - dobremu człowiekowi, dostałem ową puszkę ORWO w ułamkowej cenie jej wartości.

Oto jak kształtują się ceny filmów VINTAGE (z epoki) w sieci:

I tak PANKINE K - kosztuje 20 dolarów za 24 klatki. Rozdawałem za darmo. Taki jestem.

ORWO PF 2 - cena za 24 klatki 20 dolarów.

NP 55 - 20 dolarów za 24 klatki

Fotopan FF - bezcenny.

Jednym słowem internet oszalał, a ja stałem się właścicielem małej fortuny!
Cieszę się niezmiernie, bo dzięki temu fotografowanie będzie przyjemniejsze.
Wyobraźcie sobie - TAKA ŚWIADOMOŚĆ!

Do ORWO NC3 jest chemia, może nie całkiem kompatybilna z tym materiałem, ale oryginalna.
Samego wywoływacza jest 35 litrów, do tego dwa zestawy rosyjskie na 10 sztuk negatywu.

Wakacje zapowiadają się ciekawie...

A tutaj adres do przykładowego sklepu ze starociami:  http://www.labeauratoire.com/film/index.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz