sobota, 11 lutego 2017

MOSKWA 5 - Broszura Stankoimport. Opis i instrukcja obsługi. UNIKAT


UWAGA! Jeśli ktoś się czuje właścicielem poniższej instrukcji, to usunę ja z bloga, pod warunkiem, że udowodni swoje prawa.

Skany z ksero, te z kolei ściągnięte z jakiegoś serwera FTP z Rosji. 
Stąd powyższa uwaga, nie chcę naruszać niczyich praw. 
Zrobiłem co się dało, by można było skorzystać i przeczytać. 
Widziałem tą broszurę kiedyś dawno temu w internetowej bazie instrukcji aparatów niemieckich i ich kopii.
Dziś tamta strona już nie istnieje. Niewątpliwa ciekawostka i pomoc dla użytkujących ten aparat.








































Taka, powiedziałbym, bardziej treściwa, wersja instrukcji.
Moskwa 5 to najbardziej dopracowany klon Super Ikonty, tylko to wykonanie...
Moje egzemplarze w tym roku udają się do doktora  :-)

Musze dotrzeć do cennika, ciekawy jestem jak kształtowały się ceny.
Ile kosztowała Super Ikonta z Niemiec Zachodnich, a ile kosztowała Moskwa 5 z CCCP.
Byłoby ciekawe takie porównanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz